Αξίζει τα λεφτά της η νέα Jaguar E-Pace;

Print Friendly and PDF

Πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα της νέας, μικρότερης και πιο οικονομικής Jaguar, της E-Pace. Αλήθεια αξίζει τα λεφτά της;…

…και μπορεί να ανταγωνιστεί την BMW X1, του Audi Q3 και την καλοπουλημένη Mercedes GLA; Μία δοκιμή στους Ελληνικούς δρόμους δίνει απαντήσεις!

Μάθετέ το στο CAR της Κυριακή (δωρεάν με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ)!

Λίγα λόγια για τη νέα E-Pace:
Εχει μήκος 4.395 χλστ. και μακρύ μεταξόνιο 2.681 χλστ. επιτρέποντας, σύμφωνα με τη Jaguar, τη μεταφορά 5 ενηλίκων στο εσωτερικό της.

Σχεδιαστικά, η E-Pace ακολουθεί τις γραμμές της F-Type, έχοντας ένα αμάξωμα με αρκετές καμπύλες, μεγάλα μαύρα πλέγματα στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, πίσω μέρος με κουπέ σχεδίαση και μακρόστενα φώτα.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας με τη λεπτή γέφυρα-χειρολαβή αριστερά από το συνοδηγό, αλλά και τη μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων.

Προαιρετικά θα προσφέρεται και πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με 12,3 ιντσών οθόνη. Στο πεδίο των κινητήρων, υπάρχουν μοτέρ turbo βενζίνης 2,0 λίτρων με 249 και 300 ίππους, αλλά και επίσης 2λιτροι turbodiesel, με 150, 180 και 240 άλογα. Ανάλογα με την έκδοση μπορεί να επιλεγεί 6τάχυτο μηχανικό ή 9άρι αυτόματο κιβώτιο.

Όλες οι εκδόσεις κινητήρων συνδυάζονται με ένα νέο σύστημα τετρακίνησης, που μπορεί να μεταφέρει έως και σχεδόν όλη τη ροπή του μοτέρ στους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου και στη συνέχεια να μοιράσει έως και το 100% αυτής στον τροχό που απαιτείται. Εναλλακτικά, η βασική diesel εκδοχή είναι πισωκίνητη.

Σε ότι αφορά τις τιμές, θα ξεκινάνε σχεδόν απο 41.000€…

Πηγή: newsauto.gr