Δέκα συμβουλές για τα μάτια σας

Print Friendly and PDF

Μην καπνίζετε – Βάλτε την τακτική σωματική άσκηση στο καθημερινό σας πρόγραμμα – Ελέγχετε περιοδικά τη χοληστερόλη και το σάκχαρο στο αίμα σας

Οι 10 συμβουλές για την προστασία των ματιών σας που παραθέτουμε στο παρόν άρθρο στόχο έχουν να προλάβετε τις βλάβες στα μάτια σας και να διαφυλάξετε την όρασή σας…

1. Να προστατεύετε πάντοτε τα μάτια σας από τον ήλιο φορώντας απορροφητικά γυαλιά και καπέλο. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η υπεριώδης ακτινοβολία προκαλεί βλάβες στα μάτια προκαλώντας καταρράκτη και εκφύλιση της ωχράς κηλίδας.

2. Βάλτε την τακτική σωματική άσκηση στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι το περπάτημα ελαττώνει την ενδοφθάλμιο πίεση, προστατεύει τα αγγεία στο σώμα και γενικά βοηθά στην καλή όραση και την καλή υγεία γενικότερα.
3. Ελέγχετε περιοδικά την αρτηριακή σας πίεση και αν είναι αυξημένη τότε ρυθμίστε τη με τη βοήθεια του παθολόγου ή του καρδιολόγου σας. Είναι αποδεδειγμένο ότι η αρτηριακή υπέρταση προκαλεί βλάβες στον αμφιβληστροειδή και αυξάνει την πιθανότητα να πάθει κανείς γλαύκωμα.

4. Μην καπνίζετε. Το κάπνισμα προκαλεί καταρράκτη και βλάβες στον αμφι βληστροειδή χιτώνα, όπως εκφύλιση της ωχράς κηλίδας.

5. Ελέγχετε περιοδικά τη χοληστερόλη και το σάκχαρο στο αίμα σας. Οι υψηλές τιμές χοληστερόλης σχετίζονται με αυξημένη πιθανότητα εκφύλισης της ωχράς κηλίδας και άλλων αγγειακών παθήσεων του αμφιβληστροειδούς. Η διαβητική αμφιβληστροειδοπάθεια δυστυχώς είναι από τις πρώτες αιτίες τύφλωσης στο δυτικό κόσμο. Η καλή ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα είναι καθοριστικός παράγοντας για την εξέλιξη της πάθησης αυτής.

Διαβάστε περισσότερα στο kontasou.com

Πηγή: protothema.gr

 

 

Print Friendly, PDF & Email