Η επιτυχημένη πορεία της Huawei στην ελληνική αγορά συνεχίζεται

Print Friendly and PDF

Το εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς αλλά και η διοργάνωση επιτυχημένων πρωτοβουλιών, πιστοποιούν την εδραίωση της Huawei ως εκ των κορυφαίων κατασκευαστών smartphones στην εγχώρια αγορά.

«Η επιτυχημένη πορεία της Huawei πλαισιώνεται από την ιδιαίτερα δυναμική παρουσία της σε κάθε κανάλι, με στοχευμένες ενέργειες που απαντούν ξεκάθαρα τις ερωτήσεις των καταναλωτών, δίνοντας λύση στις καθημερινές τους ανάγκες και επιτρέποντάς τους να δουν στις συσκευές της, την προέκταση του εαυτού τους. Αποκορύφωμα όλων φυσικά, η ανάδειξη της Δούκισσας Νομικού σε πρέσβειρα της νέας σειράς Mate της Huawei, με την Ελληνίδα σταρ να έχει μάλιστα πρωταγωνιστικό ρόλο στην παγκόσμια καμπάνια της εταιρείας» δήλωσε σχετικά ο Πέτρος Δρακόπουλος, Country Marketing Manager της Huawei Ελλάδος.

Πιο αναλυτικά, η επιτυχημένη πορεία της Huawei στην ελληνική αγορά συνεχίζεται καθώς η εταιρεία πέτυχε μερίδιο πωλήσεων 10μήνου πάνω από 15%, κατά μέσο όρο, βλέποντας το κοινό να αναγνωρίζει εμπράκτως την ποιότητα κατασκευής των προϊόντων, την τεχνολογία και τις καινοτομίες της, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στις συσκευές της. Ετοιμάζεται δε, να κλείσει το 2017 με τρόπο εντυπωσιακό καθώς η πορεία αναμένεται να είναι καθόλα ανοδική τους τελευταίους μήνες του έτους. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι ο Οκτώβριος έδειξε να είναι εξαιρετικός σε σχέση με την προτίμηση των καταναλωτών, κλείνοντας με μερίδιο αγοράς 19,4%.

Τον ίδιο μήνα, η Huawei διοργάνωσε το Smartphone Festival, μία πραγματική γιορτή για τα smartphones, μαγνητίζοντας το ενδιαφέρον των καταναλωτών και συνδέοντας άρρηκτα το brand name της με τις συσκευές τελευταίας τεχνολογίας. Μέσα στον έναν μήνα που διήρκεσαν οι ενέργειες του Smartphone Festival, το κοινό είχε τη δυνατότητα να πάρει μέρος σε workshops, να μοιραστεί τις δημιουργίες του, να ενημερωθεί για τα όσα είναι σε θέση να του προσφέρει ένα smartphone νέας γενιάς όπως αυτά της Huawei, να συμμετάσχει σε διαγωνισμούς και βέβαια να κερδίσει δώρα. Μεγάλος πρωταγωνιστής στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού αναδείχθηκε το P9 lite 2017 το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα από τα best sellers της κατηγορίας του.

Και τον Νοέμβριο όμως η επιτυχημένη πορεία συνεχίστηκε. Οι πωλήσεις της Huawei κατά την διάρκεια της «εβδομάδας» Black Friday φέτος ξεπέρασαν ακόμα και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις, καταδεικνύοντας με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο την τάση των καταναλωτών να δείχνουν την προτίμησή τους στις συσκευές της Huawei, απόρροια φυσικά των κορυφαίων τεχνικών χαρακτηριστικών, των καινοτόμων λειτουργιών και βέβαια των υψηλών στάνταρ κατασκευής τους. Ανάμεσα στις συσκευές που ξεχώρισαν ήταν το Huawei Y6 2017. Με μοντέλα που συνδυάζουν τις κορυφαίες επιδόσεις με το μοντέρνο design, η Huawei έχει κερδίσει το καταναλωτικό κοινό, θέτοντας τις βάσεις για τη συνέχεια της ανοδικής της πορείας και στο μέλλον.

Ο κ. Lin Bing, Country Manager, Terminals – Huawei Ελλάδος δήλωσε σχετικά «Η Huawei αποτελεί ένα παγκόσμιο success story! Χάρη τόσο στην εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών, όσο και των υψηλών επιδόσεων των συσκευών μας, συνεχίζουμε την ανοδική πορεία και ενισχύουμε το success story και σε τοπικό επίπεδο!»

Print Friendly, PDF & Email