Οι τάσεις των Ευρωπαίων στα επαγγελματικά ταξίδια

Print Friendly and PDF

Σε αλυσίδες ξενοδοχείων προτιμούν να διανυκτερεύουν οι περισσότεροι ευρωπαίοι άνδρες που ταξιδεύουν συχνά για επαγγελματικούς λόγους ενώ, αντίθετα, οι περισσότερες γυναίκες στα επαγγελματικά ταξίδια προτιμούν διαμονή σε μπουτίκ ξενοδοχεία, σύμφωνα με έκθεση της Wanup σε συνεργασία με την Alpha Research για τις τάσεις των Ευρωπαίων στα επαγγελματικά ταξίδια.

Το 64,8% των Ισπανών προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων και το 42.6% ανεξάρτητα ή μπουτίκ ξενοδοχεία. To μεγαλύτερο μερίδιο ταξιδιωτών που αναζητούν διαμονή σε αλυσίδες ξενοδοχείων είναι Βρετανοί (53,8%) έναντι των Ιταλών (46.6%) που συγκεντρώνουν το μικρότερο ποσοστό.

Οι Γερμανοί εμφανίζουν το μεγαλύτερο ποσοστό προτίμησης στη διαμονή σε διαμερίσματα (8%).Η έρευνα, η οποία διεξήχθη τον Ιούλιο του 2017 σε δείγμα 6.000 ατόμων ηλικίας από 25 έως 55 ετών από την Ισπανία, την Ιταλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ην. Βασίλειο (1.200 από κάθε χώρα), τα οποία έχουν πραγματοποιήσει επαγγελματικό ταξίδι τουλάχιστον 6 φορές (το 75% του δείγματος) και έμειναν σε ξενοδοχείο τουλάχιστον 3 το 2017, έδειξε επίσης τα ακόλουθα:
-Οι δυο παράγοντες για την επιστροφή των ταξιδιωτών στο ίδιο ξενοδοχείο είναι η οικεία αίσθηση διαμονής (44,2%) και ευκολίες όπως το Wifi, το σεσουάρ κτλ. (38,2%). Ιδιαίτερα οι Γερμανοί ταξιδιώτες δίνουν μεγάλη έμφαση στην οικεία ατμόσφαιρα στο ξενοδοχείο, ενώ οι ευκολίες είναι σημαντικότερες για τους Ισπανούς (45%).

-Οι γυναίκες τείνουν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους στα social media (το 69% των γυναικών στο Ην. Βασίλειο έναντι 62% των ανδρών)-Το 35% των γυναικών από το Ην. Βασίλειο επιθυμεί καλύτερη επιλογή ξενοδοχείων από το κλαμπ πιστότητας, αναφέροντας την έλλειψη ποικιλίας ως λόγο για μείωση της ικανοποίησης στα επαγγελματικά ταξίδια.

-Συγκρίνοντας τις γενιές millennial και Generation X, η Generation X διαθέτει μεγαλύτερη αυτονομία στις επιλογές της, με το 33,5% να μην ακολουθεί την ταξιδιωτική πολιτική της εταιρίας έναντι 28,7% των millennials.

– Οι Millennials τείνουν περισσότερο να χρησιμοποιούν την τεχνολογία μέσω κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, με το 70,3% να κάνει κράτηση μεταφορών μέσω εφαρμογής έναντι 58% από τη γενιά των Generation X.

-Το 74,2% των millennials αναφέρει ότι θα ήταν πρόθυμοι να δώσουν προσωπικά δεδομένα προκειμένου να λάβουν πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες.

-Οι Millennials θα επιθυμούσαν να συμπεριλαμβάνεται στο επαγγελματικό ταξίδι και η διασκέδαση ως ανταμοιβή από το πρόγραμμα πιστότητας, με το 32% να επιλέγει το Netflix. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το άλλοτε ζητούμενο των προγραμμάτων πιστότητας, τα οποία είχαν ως στόχο τη συλλογή πόντων και τις εκπτώσεις.

-Μόνο το 38,1% των ταξιδιωτικών στα επαγγελματικά ταξίδια είναι γυναίκες. Από όσες συμμετείχαν στην έρευνα, μόλις το 11,2% είναι ιδιοκτήτριες επιχειρήσεων, έναντι 15% των ανδρών. Δείτε τα κριτήρια με τα οποία γίνεται η επιλογή ξενοδοχείου…

-To 35,3% αφιερώνει πολύ χρόνο στην εργασία, κατά τη διάρκεια του επαγγελματικού ταξιδίου, αλλά και στη διασκέδαση. Στον ελεύθερο χρόνο, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον τους συγκεντρώνει ο πολιτισμός (56,4%), απολαύσεις όπως το φαγητό (55%) και η αναζωογόνηση σώματος και πνεύματος (31%). Δείτε ακόμη ποιές δραστηριότητες προτιμούν στον ελεύθερο χρόνο κατά τη διάρκεια των επαγγελματικών ταξιδίων…

Πηγή: protothema.gr