Πώς θα ταξιδεύουν οι Γερμανοί τουρίστες το 2030

Print Friendly and PDF

 

Aτομικά ταξίδια με απεριόριστες δυνατότητες παρά προκαθορισμένα πακέτα θα επιθυμούν οι γερμανοί τουρίστες το 2030, σύμφωνα με εκτιμήσεις κορυφαίων στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων που συνοψίζονται στο 50ο επετειακό τεύχος Reisen 5.0 του fvw σχετικά με το μέλλον των ταξιδίων.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις, οι Γερμανοί θα επιθυμούν να ταξιδεύουν με εξατομικευμένες προσφορές διακοπών, με ατέλειωτες δυνατότητες και με έμφαση στις προσωποποιημένες υπηρεσίες και ποιότητα.

Η τεχνολογία θα παίζει ρόλο κλειδί.

Η διευθύντρια της Thomas Cook Γερμανίας, Stefanie Berk, προβλέπει ότι θα χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια για να ενημερώνονται ή να κάνουν κράτηση, αλλά θα εκτιμούν περισσότερο τις καλές συμβουλές, τα επιπλέον προϊόντα και τις ειδικές υπηρεσίες ενώ θα διαλέγουν προσωποποιημένες προσφορές για συγκεκριμένες ταξιδιωτικές τους επιθυμίς.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Studiosus, Peter-Mario Kubsch, οι ταξιδιώτες θα εξακολουθούν να επιθυμούν την πραγματοποίηση των προσωπικών τους επιθυμιών και ενδιαφερόντων.

Ο παράγοντας της άνεσης θα είναι σημαντικότερος και εφόσον ήδη μπορούν να επιλέξουν από το διαδίκτυο σήμερα, θα περιμένουν ακόμη πιο ιδανικό προγραμματισμό και εξατομικευμένες υπηρεσίες.Εκτός από τα μαγιό, το πολυτιμότερο αξεσουάρ θα είναι το κινητό τηλέφωνο, προβλέπει ο CEO της TUI Γερμανίας, Marek Andryszak.

Οι τουρίστες θα ταξιδεύουν χωρίς έγγραφα, θα κάνουν διαδικτυακά τσεκ ιν εκ των προτέρων στο ξενοδοχείο, θα κάνουν κράτηση εκδρομών από την ξαπλώστρα, θα επιλέγουν την κράτηση φαγητού και θα κοινοποιούν τις εμπειρίες διακοπών ψηφιακά, ίσως και ζωντανά.

Ο CEO του ομίλου DER Touristik, Sören Hartmann, πιστεύει ότι θα χρησιμοποιούν κάθε νέα επιλογή που είναι απλή και γρήγορη, τους προσφέρει πολλά και ελαττώνει το κόστος.

Η φορητότητα θα είναι εντελώς διαφορετική από σήμερα. Ισως οι μεταφορές να οργανώνονται με ενοικίαση ιδιότητων αυτοκινήτων ή με αυτοκινούμενα οχήματα σε τουριστικά hotspot. Τα ταξίδια θα έχουν το μικρότερο δυνατό αντίκτυπο στο περιβάλλον.

Ο διευθύνων σύμβουλος του FTI, Ralph Schiller, πιστεύει ότι το πρότυπο ήλιος-θάλασσα θα συνεχίσει να είναι η δημοφιλέστερη επιλογή διακοπών και οι διακοπές παραλίας πιθανόν να έχουν περισσότερες επιλογές αφού προορισμοί και χώρες αναγνωρίζουν τις δυνατότητες που δημιουργεί ο τουρισμός και επενδύουν στις υποδομές και τις προσφορές τους.

Οι πελάτες το 2030 θα έχουν καλή πληροφόρηση, θα αναζητούν την αειφορία, θα δίνουν έμφαση στις παραδοσιακές αξίες όπως οι υπηρεσίες και η αξιοπιστία.Από την κρουαζιέρα, ο επικεφαλής της Aida Cruises, Felix Eichhorn, εκτιμά ότι προτεραιότητα θα είναι η μοναδικότητα της ταξιδιωτικής εμπειρίας τα επόμενα χρόνια.

Οι ψηφιακές επικοινωνίες θα παίζουν αποφασιστικό ρόλο και οι πελάτες θα απολαμβάνουν σωστές προσωποποιημένες προσφορές. Ο CEO της TUI Cruises, Wybcke Meier, επισημαίνει ότι οι πελάτες θα είναι ακόμη πιο έμπειροι στα ταξίδια, θα είναι μεγαλύτερης ηλικίας και πιο κινητοί.

Η τεχνική πρόοδος θα προσφέρει γρήγορη πρόσβαση ανά πάσα στιγμή. Ωστόσο τα κίνητρα διακοπών όπως η χαλάρωση και η αντίθεση σε σχέση με την καθημερινότητα, δεν θα αλλάξουν.

Ο επικεφαλής της αλυσίδας RTK, Thomas Bösl, τόνισε το ρόλο της τεχνολογίας και προέβλεψε ότι μέχρι το 2030 οι ταξιδιώτες θα έχουν συνηθίσει την τεχνητή νοημοσύνη και τα ρομπότ καθώς και οι διακοπές σύντομης διάρκειας στο διαδίκτυο.

Ο πρόεδρος της ένωσης διαδικτυακών πωλήσεων ταξιδίων, VIR, Michael Buller, εκτιμά ότι τα έξυπνα συστήματα θα βοηθούν τους τουρίστες να απολαμβάνουν το ταξίδι, με στοιχεία ειδικά σχεδιασμένα για τις προτιμήσεις τους.

 

Print Friendly, PDF & Email