Η Τράπεζα Κύπρου εφαρμόζει πελατοκεντρική φιλοσοφία αφιερωμένη στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου, John Hourican σε μήνυμά του σε σεμινάριο με ομιλητή τον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο θεωρεί ότι θα πρέπει να εφαρμόζεται μία πραγματικά πελατοκεντρική φιλοσοφία αφιερωμένη στην εξυπηρέτηση του πελάτη. «Αυτή είναι η κουλτούρα μας μέσα στο πλαίσιο της αναζήτησης της αριστείας….. Η μάθηση από τον χειρισμό και την αναγνώριση των παραπόνων θα μας οδηγήσει στην περαιτέρω εδραίωση της νέας κουλτούρας της Τράπεζας στην οποία όλοι προσδοκούμε και για την οποία συνεχώς εργαζόμαστε …», υπέδειξε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Συγκροτήματος. Το σεμινάριο οργανώθηκε σήμερα από τη Διεύθυνση Συμμόρφωσης της Τράπεζας Κύπρου σε συνεργασία με επηρεαζόμενες υπηρεσίες και τον Τομέα Ιδιωτών (Μονάδα Διαχείρισης Παραπόνων). Ο Χρηματοοικονομικός Επίτροπος κ. Παύλος Ιωάννου στην παρουσίασή του εξήγησε τον ρόλο και το έργο του Γραφείου του και αναφέρθηκε στις θεσμικές δραστηριότητες και επιχειρησιακές σχέσεις με αδειοδοτημένα πιστωτικά ιδρύματα. Ο κ. Ιωάννου ενημέρωσε τα στελέχη για τις διαδικασίες που ακολουθεί το Γραφείο στην υλοποίηση των σκοπών της Εξώδικης Διεύθυνσης Χρηματοοικονομικών Διαφορών, μεταξύ καταναλωτών και Χρηματοοικονομικών Επιχειρήσεων, αναφερόμενος ιδιαίτερα την αγαστή συνεργασία που έχει με την Τράπεζα Κύπρου. Όπως είπε «αυτό καταδεικνύεται από τους μεγάλους αριθμούς φιλικών διακανονισμών που πετυχαίνουμε μαζί, τις αποφάσεις του Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου που αποδέχεστε, καθώς επίσης και από τον αριθμό των διαμεσολαβήσεων για αναδιαρθρώσεις μη εξυπηρετούμενων δανείων που μαζί έχουμε, με υπομονή και μεγάλη προσπάθεια, διεκπεραιώσει επιτυχώς. Στον χαιρετισμό του στο σεμινάριο ο Διευθυντής Συμμόρφωσης Συγκροτήματος, κ. Μάριος Σκανδάλης, αναφέρθηκε στη νέα κουλτούρα αξιών της Τράπεζας Κύπρου και στο πολύ καλό κανάλι επικοινωνίας με τον Χρηματοπιστωτικό Επίτροπο, τονίζοντας ότι «η Τράπεζα έχει εφαρμόσει και υποστηρίζει αποτελεσματικές και διαφανείς διαδικασίες μέσα στο πλαίσιο της προσπάθειας για επιτυχή, αποτελεσματική, έγκαιρη και δίκαιη κατάληξη της διαδικασίας διαμεσολάβησης». Ο κ. Χάρης Πουαγκαρέ Διευθυντής Διεύθυνσης Λιανικής Τραπεζικής και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, ευχαρίστησε τον κ. Παύλο Ιωάννου που ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση της Τράπεζας και χαιρέτησε τον θεσμό του Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου τον οποίο αγκαλιάζει το Συγκρότημα. Ο κ. Πανίκος Αθανασιάδης, Διευθυντής Εργασιών Λιανικής Τραπεζικής και Ενοικιαγοράςμ αναφέρθηκε στη νέα πελατοκεντρική κουλτούρα της Τράπεζας, στην πολύ καλή συνεργασία της Τράπεζας με τον Χρηματοπιστωτικό Επίτροπο, καθώς και στη νεοσυσταθείσα ειδική μονάδα για χειρισμό παραπόνων για τη διευκόλυνση της αποτελεσματικής διαχείρισης και παρακολούθησης των παραπόνων. Η κα Λάρκου, Διευθύντρια Υπηρεσίας Κανονιστικής και Ηθικής Συμμόρφωσης, αναφερόμενη στους στόχους του σεμιναρίου τόνισε πως «κύριος στόχος είναι η περαιτέρω ευαισθητοποίηση όλων για τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των πελατών, μέσα στο πλαίσιο της νέας πελατοκεντρικής κουλτούρας της Τράπεζας και η συνέχιση της πολύ καλής συνεργασίας με τον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο». Ο κ. Μάριος Παναγίδης, Προϊστάμενος της νέας Μονάδας Διαχείρισης Παραπόνων, αναφέρθηκε στους κύριους στόχους και τον ρόλο που καλείται να διαδραματίσει η Μονάδα του στην έγκαιρη και αποτελεσματική διαχείριση και επίλυση των παραπόνων. Το σεμινάριο παρακολούθησαν πέραν των 250 ανώτερων στελεχών της Τράπεζας κυρίως από υπηρεσίες και καταστήματα πρώτης γραμμής από όλη τη Κύπρο.
TAGS:
Print Friendly and PDF

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ