Candy και Meiling: Στρατηγική συνεργασία στην κινεζική αγορά

Ο όμιλος μεγάλων και μικρών οικιακών συσκευών Candy υπέγραψε συμφωνία για στρατηγική συνεργασία με τη Hefei Meiling, την κινεζική εισηγμένη εταιρεία που ελέγχεται από τη Sichuan Changhong Electric, όμιλο καταναλωτικών ηλεκτρονικών, με έσοδα 1,4 δισ. ευρώ το 2015. Η Meiling, εταιρεία λευκών συσκευών, κατασκευάζει και προμηθεύει προϊόντα ψύξης, διαθέτοντας ισχυρό δίκτυο διανομής και εξυπηρέτησης σε όλη την Κίνα. Η Candy και η Meiling θα δημιουργήσουν μια κοινοπραξία με την επωνυμία “Meiling Candy (China) Washing Machine Limited Company”, η οποία θα ασχολείται με την εμπορία και τη διανομή πλυντηρίων των εμπορικών σημάτων Candy, Jinling και Meiling στην Κίνα. Η Meiling Candy (China) Washing Machine Limited Company θα εστιάσει στρατηγικά στα πλυντήρια εμπρόσθιας φόρτωσης, ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία στην κινεζική αγορά. Ο όμιλος Candy, που πρόσφατα συμπλήρωσε 70 χρόνια από την παραγωγή του πρώτου ιταλικού πλυντηρίου, έχει εμπειρία στην παραγωγή προϊόντων πλύσης. Για τον λόγο αυτόν, η συμφωνία προβλέπει ότι το εργοστάσιο Jinling, που ανήκει στον Όμιλο Candy, θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής πλυντηρίων εμπρόσθιας φόρτωσης της Meiling Candy (China) Washing Machine Limited Company. Ο όμιλος Candy εξαγόρασε την εταιρία Jinling το 2006, με στόχο την υποστήριξη της παραγωγής FAT Πλυντηρίων (Front and Top loading machines) και τη δημιουργία παγκόσμιας παρουσίας στα πλυντήρια εμπρόσθιας φόρτωσης. Στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των πλυντηρίων εμπρόσθιας φόρτωσης, η Meiling Candy (China) Washing Machine Limited Company στοχεύει να πουλήσει 4 εκατ. συσκευές σε 3 χρόνια. Η συμφωνία μεταξύ της Candy και της Meiling σηματοδοτεί επίσης την έναρξη μιας στρατηγικής βιομηχανικής συνεργασίας στον τομέα της ψύξης, καθώς οι δύο εταιρείες θα ενώσουν τους πόρους και τις επενδύσεις τους στην Έρευνα και την Ανάπτυξη, για την αγορά της ψύξης. που αντιπροσωπεύει το 30% της αγοράς των λευκών συσκευών. Το 2015 ο όμιλος Candy κατέγραψε ενοποιημένο κύκλο εργασιών 952,3 εκατ. ευρώ, με αύξηση 12,4% σε σύγκριση με το 2014. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 1,1%. ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr
TAGS:
Print Friendly and PDF

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ